FANDOM

Ben 10,000: Demony Przeszłości
Ben 10,000 DP
Informacje
Gatunek fantasy
horror
dramat
romans
Data 27. kwietnia 2013 r. - niezakończone/ nieznana data emisji drugiego sezonu
 Ben 10,000: Demony Przeszłości to seria dziejąca się w alternatywnej lini czasu po odcinku Ken 10 z oryginalnej serii. Jest to połączenie oryginalnej serii z serią "Obca Potęga", "Ultimate Alien" i "Omniverse"****.

Ma 125 odcinków, po trzynaście serii. Każda seria składa się z siedmiu, ośmiu, dziesięciu lub dwunastu odcinków. Dodatkowo są cztery odcinki specjalne objaśniające bardziej skomplikowane sytuacje.

FabułaEdytuj

Gwendolyn wraz z córką wraca z wielomiesięcznej misji - polowania na smoki w Legerdomenie - i udaje się do swojego kuzyna. Kenny (rzecz jasna) od razu pyta o prezenty. Gwendolyn daje mu Kostkę Wspomnień, Gwenny daje Księgę Czarów, a Devlin BZS. Stary kochanek jej matki wrócił z Wielkiej Nicości i myśli, że to jego dziecko. Eva i Devlin są trochę przerażeni tym, ale mają bardziej poważne problemy...

PostacieEdytuj

DrugoplanowiEdytuj

EpizodyczniEdytuj

WrogowieEdytuj

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj

Sezon 5Edytuj

Sezon 6Edytuj

Sezon 7Edytuj

Sezon 8Edytuj

Sezon 9Edytuj

Sezon 10Edytuj

Sezon 11Edytuj

Sezon 12Edytuj

Sezon 13Edytuj

OvaEdytuj

ArtyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • ****"Omniverse" tylko pod względem wyjazdu Gwen i Kevina z Bellwood i pojawieniem się Rooka oraz zerwaniem Julie i Bena.
  • Ta seria inspirowana jest "Panem Tadeuszem", jednym z klasyków opowiadań Fan.Fic. o Ben 10, opowiadaniem "Why?".
  • W tej serii podobnie jak w klasycznym opowiadaniu o Benie 10,000 starsze pokolenie ma 30 lat.
  • Z początku miało być to typowe "Love Story", ale postanowiłam połączyć to z innym moim Fan.Fic (przez co później sama się pogubiłam i musiałam zaczynać od początku).
  • To na razie najdłuższa seria autorki.
  • Z początku wszystko miało być inaczej (byłaby krótsza), ale moja ciotka podsunęła mi pewien pomysł.
  • Ovy są dodane po to, by uniknąć zbędnych nieporozumień i bym miała pewność, że treść odcinków jest zrozumiała dla każdego.
  • Max tu się nie pojawia, bo wraz z Alanem szkoli Hydraulików na Galwanie.
  • Nazwa serii pochodzi od:
    1. "Ben 10,000", bo to skupia się na starszym pokoleniu.
    2. "Demony Przeszłości", bo odnosi się do pewnej grzesznej sprawy sprzed lat, która wyjaśnienie ma w połowie serii.
    3. Jako, że jabłko to symbol grzechu, jest ono trzymane przez Evę.
  • Seria została zawieszona przez przygotowywanie artykułów na rocznicę pierwszego bloga.

Gwevinoholiczka.pl (dyskusja) 18:00, kwi 29, 2013 (UTC)