FANDOM

FabułaEdytuj

Ben idzie na koktalje, ale nagle Crabozer psuje Benowi zabawę. Ben zmienia się w Szybciora i błyskawicznie robi wir szybkości. Pokonuje Crabozera. Khyber woła psa, a pies zmienia się w Bruziera i ucieka. Ben leci do bazy Hydraulików i tam pyta, czy pomogą mu znaleźć Khybera.

Dziadek Max mówi, że pomogą jak znajdą Vilgaxa. Vilgax kryje się w sali Nicości i tam szuka źródła zasilania żeby wciągnąć Bena i w końcu znalazł projektor nicości. Ben z dziadkiem Maxem zwiedzają sale nicości, Vilgax celuje w Bena, Max ratuje wnuczka.

Ben zmienia się w Raptusa i goni Vilgaxa kiedy już ma przeciwnika, ten wyłącza omnitrix i bierze Bena na statek, chce mu zabrać zegarek, ale omnitrix włącza tryb ramdorer i zmienia Bena w Fantoma, Ben ucieka. Potem zmienia się w Szybciora i ucieka, jednak Vilgax go widzi i goni go, ale omnitrix zmienia Bena w Megaszpona. W obcej formie, Ben kopie Vilgaxa. Wróg wyłącza Benowi omnitrix.

Bohater zmienia się w Pajęczarza i strzela pajęczynom i wiesza się na ścianie, Vilgax nie wie gdzie jest Ben, ten schodzi z ściany i zmienia się w Szarą Materię i włącza auto destrukcję oraz kapsułę bezpieczeństwa i zmienia się w człowieka, a za chwile widzi wściekłego Vilgaxa, Ben cofa się i bierze projektor nicości.

Vilgax strzela laserem i śmieje się, nagle biegnie do panelu sterowania i wtedy Ben   strzela projektorem nicości i włącza kapsułę bezpieczeństwa, leci na Ziemię, a statek Vilgaxa wybucha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki