FANDOM

Szablon:Alternatywa Szablon:Infobox/Postaci |imię = Ben Tennyson |foto = Ben_23.png |gatunek = Człowiek |planeta = Ziemia
Wymiar 23 |zawód = Bohater
Celebryta |pseudo = Ben 23 |krewni = Max Tennyson (dziadek) |wersje = Ben Tennyson
Ben 10.000
Ben 10.000
Ultra Ben
Ben Tennyson
Ben Tennyson
Eon
Dobry Ben
Zły Ben
Emo Ben
Punk Ben
Benzarro |sprzęt = Omnitrix |głos = Przemysław Wyszyński Szablon:OV |debiut = Bar 23||wiek = 16}}

Czas na gyrosa!

Ben Tennyson jest alternatywnym odpowiednikiem Bena z 23 wymiaru.

WyglądEdytuj

Ben 23 nosi jasno niebieską koszulę i czarną kamizelkę, a do tego krawat. Wygląda bardzo elegancko jak przystoi na bogacza. Ma kolczyki w uszach, ulizane włosy i bransoletę na prawej ręce. Ma też medalion i buty z symbolem międzygalaktycznego pokoju. Jego oczy są niebieskie, a Omnitrix jest podobny do Omnitrixa 10-letniego Bena tyle że jest niebiesko-złoty.

OsobowośćEdytuj

W pewnym sensie, Ben 23 jest podobny do swojego 11-letniego odpowiednika, ale bez dziadka, który zmarł gdy chłopak był młody. Przez to myślał, że każdy kosmita jest zły. Aby wypełnić lukę po Maxsie, Ben zanurzył się w sławie i fortunie, co spowodował, że stał się zbyt pewny siebie, arogancki, a także nieodpowiedzialny.

Ben również nie ma poczucia dobra, jak i zła, a także nie korzysta z Omnitrixa w celu walki z przestępczością, lub niesienia pomocy innym. Po spotkaniu z Azmuthem i przedstawieniu przez niego, jak ma wpływ dziadek Max na zachowanie Bena, chłopak obiecuje zmianę.

UmiejętnościEdytuj

Ben jest nosicielem Omnitrixa, który daje mu możliwość zmiany swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne.

Stając się kosmitą, dostaje jego wygląd, uprawnienia, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA. Jego styl walki jest bardzo podobny do stylu alternatywnego odpowiednika. Chłopak walczy z złymi kosmitami, w celu ratowania ludzkości.

HistoriaEdytuj

Ben 10: OmniverseEdytuj

Ben debiutuje w odcinku "Bar 23", gdzie jako Zimnoszczur, za pomocą alternatywnej wersji siebie, pokonuje Tetraxa. Ben 23 pokazuje Benowi 10 miasto, a pierwszym miejscem, gdzie się udają jest bar Gyro. Obaj mówią o swoich pseudonimach. Po zjedzeniu idą na wierzą, gdzie Ben 23 pokazuje swoje "drugie ja", czyli wizerunek kosmity do odgadnięcia. Chłopak zmienia nazwę z Wtyczkowca na Feedbacka, gdy usłyszał taką nazwę od Bena 10.

Po chwili Oszuści rabują bank. Ben 23 mówi, że nie ma w planie ratować skradzionych pieniędzy, zrzucając całą robotę policji. Jednak Shocksquatch zatrzymuje zbirów, po czym mówi odpowiednikowi, aby poczekali na Hydraulików. Okazuje się, że w tym wymiarze nie ma międzygalaktycznej policji. Po całym tym wydarzeniu, bohaterowi prezentują swoich kosmitów. Przedstawienie przerywa im SiedemSiedem, który przyczepia bombę do ręki Bena 23. Szybciorowi udaje się ją odczepić, po czym oddać właścicielowi, pozostawiając go skazanym na wybuch.

Po chwili bohaterowie ponownie zostają zaatakowani, lecz tym razem do walki przyłączył się Intelektus, który po kilku minutach zostaje pokonany. Ben 23 zamierza zabić kosmitę, lecz ratuje go Ben 10, który mówi, że jest to Azmuth, twórca zegarka bohatera. Po krótkiej rozmowie, Galwan oddaje Omnitrix Benowi, pod warunkiem poprawy. Chłopak szczęśliwy odzyskaniem zegarka, mówi do tłumu, że nie wszyscy kosmici są źli, po czym żegna się ze swoim odpowiednikiem.

W odcinku "And Then There Were None", Ben 23 przybywa wraz z Gwen 10 i Benem 10.000, aby pomóc Benowi 10 i dobremu Benowi pokonać złe wersje Tennysona. Za pomocą Build-A-Guy'a, chłopak przez dłuższy czas broni resztę bohaterów, jednakże nad opuszczonym miastem rozprzestrzenia się czerwony promień, który zaczął niszczyć wszystkie wersje Tennysona. Sam zostaje zniszczony.

W odcinku "And Then There Was Ben", Ben 23 wraz z innymi wersjami Tennysona zostaje przywrócony do czasoprzestrzeni przez dobrego Bena w formie Mechanicznego. Wraz z resztą bohaterów, usuwają złe alternatywne wersje i pokonują Vilgaxa, a następnie udają się do swoich wszechświatów.

WystępyEdytuj

Ben 10: OmniverseEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ben 23 nigdy nie słyszał o Vilgaxie.
  • Jego fryzura przypomina dawną fryzurę Justina Biebera.
  • W przeciwieństwie do Bena 10, Ben 23 mówi "Czas na gyrosa", a nie "Czas bohatera".
  • Ben 23, kiedy usłyszał, że Ben 10 nazwał swojego kosmitę Feedback, nazwał tak również swojego obcego, gdyż spodobało mu się to imię.
  • Ben 23 nie ma alternatywnych wersji Molestach'a[1], Gniewa[2] i Jetray'a[3], a także wielu innych, które Ben odblokował poprzez zeskanowanie.

PrzypisyEdytuj

Szablon:Przypisy

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki