FANDOM

Ben Tennyson (FH)
Cast-of-ben-10-ultimate-alien-12
Informacje
Gatunek Człowiek
Planeta Ziemia
Wiek 18 - 21 Ben 10: Forever Heros
Zawód Uczeń
Hydraulik
Stowarzyszenia Hydraulicy
Relacje
Więzy Sandra i Carl Tennyson (rodzice)

Frank i Natalie Tennyson (wujostwo)
Max Tennyson i Verdona (dziadkowie)
Ken Tennyson (kuzyn)
Gwen Tennyson (kuzynka)
Sunny (kuzynka)
Julie Yamamoto (dziewczyna)
Kevin Levin (przyjaciel)

Moce i zdolności
Sprzęt Omnitrix
Szczegóły
Debiut Jak to się wszystko zaczęło
Ben Tennyson to właściciel Omnitrixa, dzięki któremu broni i pomaga ludziom.

HistoriaEdytuj

Ben 10Edytuj

Z początku był zwykłym, nielubianym chłopcem, wszystko się zmieniło, gdy wraz ze swoim dziadkiem i ze swoją kuzynką, wyjechali na wakacje. Po kłótni z Gwen stwierdził, że musi się przejść i poszedł w głąb lasu. Zauważył "spadający meteoryt", który okazał się być kapsułą, która się otworzyła, gdy do niej podszedł. Zobaczył w niej zegarek, sięgnął po przedmiot, a ten zacisnął mu się na lewym nadgarstku.

Spanikowany zaczął próbować go ściągnąć, próby nie przynosiły rezultatu. Po chwili zaczął przekręcać tarczę zegarka i odkrył, że może dzięki niemu zmieniać się w dziesięciu różnych cudzoziemców. Nie wiedział jednak jak ma wrócić do ludzkiej postaci, ale odkrył, że ma ograniczony limit. Dzięki swojemu znalezisku zaczął pomagać ludziom.

Ben 10: Obca PotęgaEdytuj

Kiedy jego ukochany dziadek zaginął, chłopak ponownie wkłada na rękę Omnitrix. Jego kuzynka (z którą jest teraz w bardzo dobrych relacjach - są jak rodzeństwo) i dawny wróg, Kevin Levin, przyłączają się do niego. Ma również dziewczynę, Julie Yamamoto (w połowie Japonkę). W trójkę (wraz z Gwen i Kevinem) odkrywa, że kosmici nie próżnowali i muszą powstrzymać ich przed zniszczeniem Ziemi.

Po zatrzymaniu inwazji Nadistotów, kiedy jego imię znów okryło się chwałą we Wszechświecie. Wrócił do pierwotnego toku myślenia, egoistyczny, pewny siebie - klasyczny Ben. Jednak po kolejnych wydarzeniach odzyskał prawidłowy stan umysłu. W finałowym odcinku zabrał Albedo Ultrimatrix, by pokonać Vilgaxa, który chciał zniszczyć Ziemię.

Ben 10: Ultimate AlienEdytuj

Jego sekretna tożsamość wychodzi na jaw. Wśród dzieci i nastolatków staje się wzorem do naśladowanie, dorośli traktują go nieufnie. Ponownie wraca do swojego stanu umysłowego, który poznaliśmy w oryginalnej serii i, który ponownie objawił się po drugiej serii Ben 10: Obca Potęga. Zmieniło się to, kiedy Kevin musiał pochłonąć moce z jego nowego zegarka, po to by pokonać ich nowego wroga, Aggregora. Wtedy był pewien, że musi zabić przyjaciela, że to jest jedyny sposób, jego kuzynka nie pozwoliła mu na to.

Po tych wydarzeniach bardzo zaniedbał swoją dziewczynę, przez co zerwali, ale jeszcze w tym samym odcinku wrócili do siebie.

W finałowych odcinkach musiał zmierzyć się z Dagonem i jego sługami, którzy chcieli przejąć Ziemię. Po pokonaniu Vilgaxa, który podszywał się za Dagona, zdobył miecz wynaleziony przez Azmutha, ten przyćmił jego umysł i chciał zniszczyć wszelkie zło, lecz Gwen, Kevin i Julie przemówili mu do rozsądku.

Moje Fan.Fic.Edytuj

Opowiadanie wymyśliłam nim pojawiło się Omniverse, więc ta seria się tu nie wydarzyła. Ben ma w niej 18. lat i uczy się w Bellwood wraz ze swoją kuzynką, dalej ratując świat.

To on pokonał kosmitę, który zranił jego kuzynkę.

Kiedy przyjechał jego kuzyn tylko on i Kevin pojechali na misję i pokonali Wiecznych Rycerzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki