FANDOM

Deryn alias Sroka to dziewczyna nieznanego pochodzenia, była złodziejka i nowa partnerka Bena i Rooka. Ma ludzką postać, ale wielu poddaje pod wątpliwość jej człowieczeństwo. W cywilu, pracuje jako kelnerka w jednym z ulubionych barów Bena i Ester.

HistoriaEdytuj

Poznała Bena i Rooka podczas proby kradzieży biżuterii od jubilera. Dziewczyna została nakryta na otwieraniu gablot z klejnotami. Deryn zaatakowała chłopaków i próbowała uciec, ale Rook zdołał ją unieruchomić i aresztować. Jednak dziewczyna nie dość, że uciekła z celi, to jeszcze ukradła nośnik pamieci z ważnymi planami broni. Potem próbowała je sprzedać na czarnym rynku, ale Hydraulicy w porę ją powstrzymali. Dziewczyna zaszyła się w mrokach podmiasta.

Rook i Ben ponownie spotkali Deryn, kiedy gonili kosmitę, który ukradł głowicę jądrową. Wtedy dziewczyna im pomogła i zaoferowała swoją pomoc. Spotkała się z niechęcią Rooka, który jej nie ufał, ale udało jej się udowodnić swoją wiarygodność.

WyglądEdytuj

Deryn jest bardzo blada. Ma czarne włosy ze srebrnymi pasemkami do ramion i czarne oczy. Maluje usta fioletową szminką. Ma pazury i coś co jest formą pośrednią między piórami, a łuskami na plecach, między łuskami, co wyklucza możliwość, by była człowiekiem.

UmiejętnościEdytuj

Deryn to dobra akrobatka i złodziejka. Mówi trochę po japońsku i fachowo używa noży. Potrafi miotać pociski energetyczne z czubków palców.

SprzętEdytuj

Jako Sroka, Deryn ma niemały arsenał:

  • Czarny kombinezon (wzorowany na kombinezonach do skoków spadochroniarskich)
  • Gogle z zainstalowanymi noktowizorem i termowizjerem.
  • Eksperymentalny prototyp wojskowego jetpacka ze skrzydłami (ukradła go)
  • dwa pistolety Walther PP, kaliber 7,65 mm.
  • komplet noży bojowych i shurikenów.
  • Dwie pałki do starć bezpośrednich

Więcej z Fandomu

Losowa wiki