FANDOM

Fioletowe światło
Deg
Informacje
Premiera 3 kwietnia 2014
Seria Mikut 10 Omniverse: Galaktyczne potwory
Numer odcinka 1
Informacje
Poprzedni odcinek BRAK
Następny odcinek M.K.E.D (odcinek)

To 1 odcinek z serii Mikut 10 Omniverse: Galaktyczne potwory .

StreszczenieEdytuj

W śnie... Mikut widzi supernową na niebie więc wyciąga lunetę i patrzy na nią. Nagle zauważa, że z tajemniczego wybuchu na niebie wyłaniają się Transylianie - Frankensteinopodobni kosmici z Systemu Anur. Zdziwiony patrzy za siebie gdzie zauważa Khupulu i Loboixa - Kosmiczny duet Mumii i Wilkołaka. Po chwili zmienia się w Szlamfajera i strzela ogniem na Khupulu który ucieka paląc się. Po chwili Loboix głośno wyje i... Mikut się budzi. Przybiego jego partner - Wiktor. Mówi mu on, że niebo podejrzanie stało się fioletowe i wybuchła supernowa. Mikut odpowiada mu co się mu śniło. Nagle przez dach wpada Ormerowian - gatunek podobny do stwora z metalowymi wypustkami na ciele i Vladat - dosłownie kosmiczny wampir . Ormerowian rzuca się na Mikuta , po czym uruchamia się funkcja skanowania. Ormerowian zostaje zeskanowany i Mikut momentalnie zmienia się w Gutrota. W tym samym czasie na Wiktora napada Vladat który także zostaje zeskanowany i Wiktor zmienia się w Wampira. Obaj pokonują swoich przeciwników. Mikutowi skończył się czas ale wtedy Omnitrick pojawił się na środku pokoju. Wiktor jako Wampir szybko chwicił Mikuta i upuscił na dworze. Mikut wtedy ponownie zamienił się w Gutrota i strzelił w Omnitricka gazem jednak na niego to niedziałało. Nagle Księżyc stał się Fioletowy i na Omnitricka strzelił dziwny promień, który go ewoluował. Omnitrick kazał się nazywać "Władcem Potworów" i przywołał wszystkich swoich sługów których także ewoluował. Chwycił swój nowootrzymany Kostur i strzelił nim w Mikuta, który momentalnie się odmienił. Tym razem zamienił się w Szlamfajera i strzela ogniem w Omnitricka po czym zamienił się w Ostatecznego Szlamfajera. Strzelił na Omnitricka bombą, jednak to też mu nic nie zrobiło. Zdenerwowany zmienił się ponownie w Gutrota i srzelając pod siebię gazem wybił się w powietrze i wpadł do wody. Wiktor przyleciał do niego i razem z Mikutem z Wampira zmienił w Zębala. Mikut stwierdził, że Zębal zbyt wolno pływa i zamienił się w Squidstickora i dopłynął do brzegu.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

Deg

Debiut Gutrota

WampirMEN

Debiut Wampira

PostacieEdytuj

  • Mikut 10
  • Wiktor 10
  • Omnitrick ("Władca Potworów")
  • Loboix
  • Khupulu
  • Sługowie Omnitricka
  • Potwory z Systemu Anur

WrogowieEdytuj

  • Omnitrick ("Władca Potworów")
  • Loboix
  • Khupulu
  • Sługowie Omnitricka
  • Potwory z Systemu Anur

KosmiciEdytuj

MikutaEdytuj

WiktoraEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku Mikut faworyzuje Gutrota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki