FANDOM

Hallow Regina Tennyson
Hallow
Informacje
Gatunek 1/4 Człowiek
1/4 Anodytka
1/4 Kryptyda
1/4 Wampirka
Planeta Ziemia
Wiek 5-10 "Hal Five: Universe Activation"

10-13 "Hal Five: A Thousand Missions
14-19 "[[Hal Five: The Castaways]"

Zawód Uczennica Szkoły w Bellwood
Hydraulik
Bohaterka
Stowarzyszenia Hydraulicy
The Outsiders
Ciało Człowiek
Relacje
Krewni Lucy Juliet Sobota (matka)

Benjamin Tennyson (ojciec)
Kenneth Tennyson (brat)
Regina Tennyson
Leonidas Tennyson (brat)
Fabian Rowling (chłopak)
Albedo Tennyson (wujek)
Marie Tennyson (ciotka)
Zak Sobota (wujek)
Alice Sobota (ciotka)
Kevin Levin (wujek)
Gwendolyn Levin (ciotka)
Dominic Tennyson (kuzyn)
Dominica Tennyson (kuzynka)
Harry Sobota (kuzyn)
Devlin Levin (kuzyn)
Angela Levin (kuzynka)
Salomon "Doc" Sobota (dziadek)
Audrey Sobota (babcia)
Sandra Tennyson (babcia)
Carl Tennyson (dziadek)
Maxwell Tennyson (pradziadek)
Verdona Tennyson (prababcia)
Vamp (zwierzak)
Mort (zwierzak mamy)

Pseudonim Hal
Halloween
Hal Five
Moce i zdolności
Zdolności Moce Kura (szczątkowe)

Moce Domen
Moce Anodytki
Teleportacja
Może coś zrobić z obiektami za pomocą myśli
Porozumiewanie z duchami

Sprzęt Retrixmatrix
Szczegóły
Debiut Nowy Początek
Nie jestem twoją córką pomagierką tylko bohaterką i należę do Castaways, radzę sobię sama

Hallow Tennyson

Hallow - córka Bena 10.000 i Zary 16.000, siostra Kena, Leo i Ren Tennysonów oraz dziewczyna Fabiana Rowling. Wampirka przez praprababcię która pochodziła z planety Anul-Transyl.

Wygląd Edytuj

Hal Five: Universe Action Edytuj

Hallow jak na swój wiek jest bardzo wysoka jak na swój wiek i ma bladą cerę co wynika z tego, że jest wampirką. Hallow ma czarne długie spięte w kucyki włosy z fioletowymi pasemkami oraz fioletowe oczy. Nosi czarną długą bluzkę, a pod nią białą podkoszulkę z długim rękawkiem, ciemne jeansy i czarne trampki. Od dziewiątego roku życia zaczęła malować paznkcie czarnym lakierem. Na lewej ręce ma fioletowy Retrimatrix.

Hal Five: A Thousand Missions Edytuj

Hallow zaczyna nosić ciemno fioletową koszulkę z krótkim rękawkiem. Dodatkowo jej styl podkreśla czarna bluza i ciemne jeansy. Na nogach ma czarne tenisówki. Nadal maluje paznokcie, a na palcu pojawia się pierścionek który dostała od Fabiana na drugą rocznicę. Teraz jej włosy siegają jej za łopatki i są rozpuszczone. Retrimatrix wygląda jak Ultimatrix jej ojca tylko, że jest fioletowy.

Hal Five: The Castaways Edytuj

Hallow wygląda podobnie jak w wieku dziesięciu lat. Od nowa nosi czarną koszulkę na ramiączkach. Do tej koszulki sama doszyła rękawki z cieńszego materiału. Dalej nosi ciemne jeansy i czarne tenisówki, a jej włosy dalej są takie same, natomiast na palcu nadal widać czarny pierścionek. Retrimatrix wygląda tak samo.

Osobowość Edytuj

Hallow na każdym kroku chce pokazać, że potrafi sobie radzić sama. Robiła tak nawet wtedy kiedy była mała. Hallow jest gotką i wampirką przez co woli bardziej przebywać sama wyjątkami są: Ken, Fabian i jej matka, Jennifer. Hallow ma moc którą czasem nazywa "wypadkiem przy treningu". Mocą jest to, że umarli mogą prosić ją o jakąś rzecz której nie dokończyli za życie np. przekazanie czegoś. Hallow chętnie to robi ponieważ pomimo tego, że woli być sama jest gotkąm, a czasami nawet często wybucha i nie kontroluje emocji ma dobre serce i czuje, że z takim darem wręcz musi pomagać ludziom. Tak jak jej ojciec stara się pomagać nawet wrogom i ma zdolność do podejmowania właściwych decyzji w trudnych momentach. Hallow także bardzo często podkreśla to, że nie jest pomagierką jej ojca tylko jego córką i bohaterką.

Wady Edytuj

Gdy Hallow za długo używa mocy robi się słaba ponieważ zabiera jej to energię życiową, a pomimo tego, że jest anodytką nie może jej pobrać z otoczenia. Z początku Retrimatrix także nie działał dobrze ponieważ ilekroć Hallow potrzebuje więcej czasu zegarek jak na złość pozostawia dziewczynę bez większości mocy.

Występy Edytuj

Hal Five: Universe Action Edytuj

  • Wszystko

Hal Five: A Thousand Missions Edytuj

  • Wszystko

Hal Five: The Castaways Edytuj

  • Wszystko

Ciekawostki Edytuj

  1. Jej imię oznacza "święcić" jednak w Anglii używane jest jak zwykłe imię.
  2. Tak jak u jej matki gdy się zdenerwuje lewo oko jej drga.
  3. Tak jak jej matka gdy czuje się zakłopotana trzyma prawą rękę prostą, a lewą trzyma się za łokieć lub lewą ręką bawi się włosami.
  4. Jej ulubione kolory to czarny i fioletowy. Lubi frytki chili i koktajle, ale najbardziej herbatę z brzoskwini.
  5. Nie lubi jak jej brata nie ma w domu ponieważ z resztą rodzeństwa utrzymują, że Leo wyjechał za granicę żeby sie uczyć, ale tak naprawdę jest w siedzibie Outsiderów i pomaga grupie w urządzeniu jej do końca.
  6. Zbytnio nie lubi dziewczyny brata, Shelii.
  7. Przyjaźni się z trzema domowymi duchami, a których wie tylko ona: Anną - która zmarła w wieku piętnastu lat z nieznanego powodu, Jimem - małym domowym poltergeistem oraz z Olgą - nastoletnim duchem który upodobał sobie szafę jej rodziców i czym bardziej Hallow próbuje się jej pozbyć tym bardziej Olga zadomawia się w szafie i pomimo tego, że Hallow chce wypędzić Olgę z szafy i zadomowić w piwnicy lub na strychu dziewczyny się nawet lubią.

Od Autorki Edytuj

Zdjęcia które tu będą robię sama lub używam baz z Deviantart.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki