FANDOM

Kierunek: Keerosh-drugi odcinek serii, której tytuł jest w trakcie wymyślania (:P).

FABUŁA

Gdy poprzedni odcinek się kończy, Ben i Kai postanawiają znaleźć w laboratorium części do zbudowania statku. W końcu Kai znajduje części w sali elektronicznych budowli. Ben zmienia się w Szarą Materię i buduje statek, a następnie odmienia się. Ben i Kai wchodzą do statku i rozpoczynają lot. Ben ustawia nawigację na Keerosh. Tymczasem statek Bena i Kai jest na celowniku tajemniczej postaci...

Ben i Kai już są w kosmosie. Kai czyta książkę. Nagle do statku włamują się 3 roboty. Jeden z nich łapie Kai i grozi, że zabije ją, jeśli Ben nie odda mu Omnitrixa. Ben ściąga Omnitrix i chce podać robotowi, ale Kai uwalnia się i kopie robota w głowę. niszcząc go. Dwa roboty otwierają ogień do Bena i Kai. Ben w stresie zmienia się w byle jakiego obcego i wypada nowy-Elastico. Elastico formuje swoją rękę w wielką pięść i odpycha roboty na ścianę, niszcząc je. Później odmienia się. Ben i Kai już mają zacząć rozmowę na temat tego wydarzenia, gdy nawigacja miga. Zbliżają się do Keerosha. Tymczasem Kai słyszy tykanie. Po chwili głos robota mówi, że wyłączy bombę pod warunkiem, że Ben odda mu Omnitrix. Ben chce zmienić się w Pajęczarza, ale trzęsie mu się ręka i zmienia się w kolejnego nowego obcego-Qassa. Ben ryzykuje i wychodzi ze statku. Okazuje się, że ten obcy dzięki swojej zbroi może oddychać w próżni.

Qass wchodzi do silnika i strzela kwasem w bombę, niszcząc ją. Po chwili zauważa uciekającego robota. Qass osłabia go kwasem, wciąga go do statku i odmienia się. Ben każe mu mówić, kto jest jego właścicielem, ale robot tyka i wybucha. Bena ratuje Kai. Uśmiechają się do siebie i widzą przed sobą Keerosh.

Ben i Kai lądują i planują założyć bazę. Nagle wita ich tubylec, Kuud Kur'ku'ma. Oferuje im gościnę. Ben i Kai zgadzają się. Przy herbacie Ben i Kai opowiadają o sobie i opowiadają całą historię. Kuud proponuje, by zamieszkali u niego na parę dni. Ben i Kai początkowo nie chcą się zgodzić, lecz Kuud nalega i w końcu się zgadzają.

W nocy postać w drewnianej masce i niebieskim kapturze podpala dom Kuuda. Kai i Kuud śpią, lecz Ben nie może zasnąć i czuje ogień. Postanawia zbadać to i zmienić się w nowego obcego na wszelki wypadek. Zmienia się w Looky'ego. Widzi przed oczami laserek. Okazuje się, że może go wystrzeliwywać ze wszystkich części ciała laserki, które pozwalają zobaczyć, co się dzieje w danym miejscu. Ben biegnie tam, skąd czuć ogień i widzi rozprzestrzeniający się pożar. Ben szuka gaśnic, ale żadnej nie ma. Przypadkiem widzi biegnącą postać w niebieskim kapturze. Powiadamia Kai i Kuuda o pożarze. Kai i Kuud zaczynają gasić pożar, a Ben udaje się dachem w pogoń za tajemniczym podpalaczem. Jest coraz bliżej niego, lecz podpalacz strzela do niego z karabinu na laser. Looky upada. Widzi, że postać rozmawia z tym samym robotem tego samego typu, co te, które zaatakowały Bena i Kai w statku. Robot wzywa jakiś wielki statek i wraz z postacią wchodzą do niego. Statek odlatuje, strzelając laserem w dom Kuuda. Ben zmienia się w Raptusa, biegnie do domu Kuuda i odmienia się, ale jest już za późno. Pożar został ugaszony, ale Kuud zginął od strzału laserem. Ben i Kai rozpoczynają poszukiwania tajemniczej postaci i robią bazę z domu Kuuda.

POSTACIE

-Ben Tennyson

-Kai Green

-5 robotów nieznanego typu (debiut)

-Kuud Kur'ku'ma (debiut)

-Postać w drewnianej masce i z niebieskim kapturem (debiut)

KOSMICI Z OMNITRIXA

-Szara Materia (pierwsze ponowne pojawienie)

-Elastico (debiut)

-Qass (przypadkowa transformacja; wybrany: Pajęczarz) (debiut)

-Looky (debiut)

-Raptus

CIEKAWOSTKI

-Mimo, że odcinki Ponowne spotkanie i Kierunek: Keerosh mają inne tytuły, Kierunek: Keerosh to kontynuacja Ponownego spotkania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki