FANDOM

Poprzedni odcinek
- -
Kreatura z głębin część 2
Kreatura z głębin część 1 - to pierwszy odcinek serii Ben 10: Forever Heros.

FabułaEdytuj

Młodzi bohaterowie odpoczywali po jak zwykle udanej misji na ulubionych koktajlach Bena.

- Ben... czy Tobie picie tego świństwa się nigdy nie znudzi? - spytała Gwen, jego kuzynka.

- Jak śmiesz nazywać koktajl bananowo-mięsny "świństwem"?! To najlepszy koktajl na świecie! - zaprotestował gwałtownie właściciel Omnitrix' a. Kevin i Gwen pokręcili głowami.

- Jedziesz, Gwen? - spytał Osmosianin.

- Mmh, tak, oczywiście. - wstali z drewnianej ławki, stojącej tu jako ulubione miejsce Bena.

Usłyszeli sygnał swoich odznak.

- Och, co znowu? - spytał ironicznie Ben.

Gwen wyciągnęła odznakę ze swojej kieszeni i nacisnęła delikatnie. Pojawił się hologram Max' a Tennysona - legendarnego Hydraulika i dziadka Bena i jej.

- Co jest? - spytali równo.

- Macie czas, dzieciaki? - spytał staruszek.

- Oczywiście, dziadku. - stwierdził szybko Ben.

Gwen i Kevin przewrócili swoimi oczami. Ben znów tylko się podlizywał.

- To świetnie. W jednej z jaskiń Hydraulicy zlokalizowali jakiegoś kosmitę, nikt nie wrócił. Oczywiście nie chcę was narażać, ale gdybyście mogli sprawdzić co się dzieje... - zaczął swą wypowiedź.

- Jasne, że pomożemy. - przerwał mu Kevin.

- To świetnie. - powiedział Max. - Odznaka Gwen was naprowadzi - przerwał połączenie.

Trio wpakowało się do auta Kevina i ruszyli w kierunku, w którym wskazywała odznaka dziewczyny. Droga zajęła im może pół godziny.

- No to chyba jesteśmy. - stwierdziła zielonooka, odpinając pasy i otwierając drzwi. Pośpiesznie wyszli z auta.

- Gwen wyczuwasz coś? - spytał jej kuzyn. Jak na zawołanie jej oczy zaczęły się świecić.

- Mhm... - mruknęła. Jej oczy wróciły do normalności.

- Co jest? - spytał Ben.

- Dziadek wspominał, że wysyłał tam Hydraulików i nie wrócili, tak? - odpowiedziała mu pytaniem. Chłopcy kiwnęli głowami. - Oni tam są, czuję to, ale nie są martwi tylko śpią. - wyjaśniła.

- Co? - spytał Kevin.

- Żyją, ale są nieprzytomni. - Ben załapał to, a Gwen potwierdziła kiwnięciem głowy.

- Czyli, że to coś ich uśpiło?

- Dokładnie.

Zaczęli się zbliżać do jaskini. Kosmita musiał to wyczuć, bo strzelił w nich. Gwen jęknęła otaczając wszystkich maną.

- Czas bohatera! - stwierdził Ben i nacisnął tarczę Omnitrix' a. Po chwili stał w tym miejscu jako Chromaton. -Chromaton! - wykrzyknął.

- Wypuść mnie. - powiedział Kevin.

Dziewczyna sprawiła, że różowa kula wokół nich zniknęła. Kevin dotknął kamienia stojącego opodal nich i po chwili stał tam jakby w siwym pancerzu. Gwen utworzyła wokół swoich dłoni otoczki z many i ruszyli do walki z bestią...

To be continued

Wiadomość od Autorki:Edytuj

  1. Wiem, odcinek denny, ale akcja niedługo się rozkręci.
  2. Nie wiem, kiedy będę dodawać nowe odcinki, ale na pewno będę.
  3. Mam nadzieję, ze się podobało :).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki