FANDOM

Maciek 10 - Ostateczna rozgrywka - jest to nowa seria o Maćku Urbańskim 10 która jest podzielona na 5 sezonów i 3 filmy pełnometrażowe + świąteczny specjal

SezonyEdytuj

  1. Nowy Bohater (16 odcinków)
  2. Niewyjaśnione sprawy (16 odcinków)
  3. Ziemia w niebezpieczeństwie (16 odcinków)
  4. Tajemnica Ultromnitrixa (16 odcinków)
  5. Ostateczna rozgrywka (12 odcinków + finał cz1, finał cz2)

FilmyEdytuj

Maciej urbański 10 - Kosmici atakują!Edytuj

Film ten opowiada o wydarzeniach między 1 a 2 sezonem serialu. Vilgax porywa nauczycieli Maćka i podmienia ich na ufozbirów, ale Maciek z pomocą zegarka pokonuje Vilgaxa.

Maciek urbański 10 - Prehistoryczna wojnaEdytuj

W tym filmie Doktor Animo porywa Doktora Paradoxa i wywołuje dziure w czasoprzestrzeni, cofając Maćka, Anima i Paradoxa do prehistorii. Animo podporządkowuje sobie tamtejsze stworzenia i włada nad światem, a Maciek musi odnaleźć paradoxa i pokonać anima i wrócić do swojego czasu.

Maciek Urbański 10 000 - Galaktyczna intrygaEdytuj

Akcja filmu dzieje się 25 lat po akcji serialu. Maciek Urbański jest juź dorosły i ma swojego syna, który dostał od niego ultromnitrix. Maciek jest Naczelnym Hydraulikiem i przewodzi zjednoczoną ziemią w unii planetarnej. Jednakże syn Maćka zostaje porwany i Maciek musi ponownie wkroczyć do akcji, by odkryć galaktyczną intrygę. Na ogonie siedzi mu Pan Hunter, który jest najdroższym płatnym zabójcą w galaktyce.

Świąteczny specjalEdytuj

Maciek urbański 10 - świąteczny specjal - jest to 160 minutowy odcinek który nie należy do żadnego sezonu i został wyemitowany na cartoon network w święta bożego narodzenia. Opowiada o tym że Maciek przygotowuje się z rodziną do wigilii, ale ich spokój zakłóca kosmita Zinox, któremu kiedyś Maciek uratował życie. Zinox prosi Maćka o pomoc na planecie Norfpolus, zamieszkałej przez małe humanoidalne skrzaty. Zły kosmita Abionix ma plan zniszczenia Norfpolusa, przez co już nigdy nie będzie świąt. Maciek musi przetrwać zabójczy mróz i dostać się do bazy Abionixa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki