FANDOM

Mei Misaki Cross
Suzan15.jpg
Informacje
Gatunek Człowiek
Planeta Ziemia
Wiek 12/13 "Ken 10"
Zawód Uczennica
Hydraulik
Stowarzyszenia Hydraulicy
Relacje
Więzy Gwendolyn (przyjaciółka)
Jaylyann (przyjaciółka)
Evelyn (przyjaciółka)
Ken (kolega)
Devlin (kolega)
Moce i zdolności
Zdolności Nieznany gatunek
Szczegóły
Mei Misaki Cross - to moja postać z Ken 10. Jest w połowie Polką, w połowie Japonką. Przyjaciółka Kena i Gwendolyn. Młodsza koleżanka Jaylyann, a starsza dla Evelyn.

Swą moc uważa za przekleństwo, jest czarna. Gdy jej oczy zaświecą na czarno, wie kto jest bliski śmierci, przez co dołączyła się do drużyny Kena. Po mimo tego jak smutne rzeczy widzi jest jednak bardzo pogodna.

CharakterEdytuj

Jestem nerwowa, łatwo mnie wkurzyć, a mimo to staram się być miła i przyjazna, co zwykle nie wychodzi. Moja klasa mnie ceni za inteligencje choć nie wierzą mi, że w ogóle się nie uczę. Wraz z jednym chłopakiem jestem przedstawicielką klasy od dobrej strony.

Lepiej ze mną nie zadzierać, wiedzą to nawet chłopcy z mojej klasy. Kiedy wróciłam do szkoły (po drugiej operacji) dwójka kolesi miało do mnie pretensje, że im nie powiedziałam o lekturze z polaka (jak ja sama nie wiedziałam!).

W sumie to z nimi mam brechty, bo mnie się boją, ostatnio na polaku, kumpel jednego z nich prosił, żeby zrobić jego kumplowi "cios pająka", ja go tylko poklepałam, a on od razu tak podskoczył, że całą swoją ławkę przesunął i: "Proszę, nie bij, proszę nie bij! Zostaw mnie..." Boją się tego co może się stać, gdy mnie sprowokują.

CytatyEdytuj

Pisanie to moje życie. Nie możesz mi tego zabronić. Zabierzesz mi zeszyt? Oki, ale wtedy będę pisała tylko na kompie. Zabierzesz mi komputer? W porządku, ale wiedz, że i tak będę pisać, nawet po rękach. Ważne jest tylko to żeby już nie mieć mętliku w głowie i móc być usatysfakcjonowaną.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsze imię oznacza "krzyk", drugie "piękny kwiat", a nazwisko to "czarny pan".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki