FANDOM

Poprzedni odcinek
Kolejne dni
Opiekunka
Niespodziewany gość to szósty odcinek serii Ben 10: Forever Heros.

FabułaEdytuj

Gwen szybko zbiegła po schodach i przytuliła się do przybysza.

- Braciszku! - zawołała.

- Cześć, siostrzyczko. - odwzajemnił uścisk. - Rodzice powiedzieli mi, że byłaś w szpitalu i jak się czujesz? - zapytał.

- Już dobrze. - uśmiechnęła się.

- To moja żona i nasza córeczka. - skinął dłonią.

- Cześć. - przewitała się, dopiero teraz zauważąc wysoką i szczupłą szatynkę o zielonych oczach, trzymającą na rękach małe zawiniątko w białym kocyku.

- Witaj. - odwzajemniła.

Emmę, córkę Kena i Aurorii położono w pokoju dla gości, który był kiedyś pokojem Kena, w kojcu, ułożono ją do snu i szybko zasnęła.

- Przykro nam, że nie byliście na naszym ślubie, ale to dlatego, że chcieliśmy się pobrać w ciszy, bez świadków. - przeprosił Ken.

- W porządku, skarbie. - Natalie, wiadomo, jak każda kobieta jarała się tym, że jej syn skończył studia, ożenił się i miał dziecko.

- A jak idzie ci, Gwen, przygotowanie do matury? - zapytał swojej siostry.

- A dobrze, po tym wypadku na misji wypadłam trochę z obiegu, ale Emily, Ben i Kevin mi pomagają. - odpowiedziała spokojnie.

- I nadal masz zamiar jeździć na te misje? - zdziwiła się Aurora. - Przecież prawie zginęłaś!

- Ale nie zginęłam. - przypomniała. - Jestem hydraulikiem i to moja praca. - dziwiła się, że jej rodzice tak spokojnie rozmawiają z nową członkinią ich rodziny o ich kosmicznym dziedzictwie. Może to dlatego, że ta szatynka należy teraz do ich rodziny? A może sama była kosmitką? Nie wiedziała tego i szczerze mówiąc też nie za bardzo chciała to wiedzieć. W każdym bądź razie, rozmawiali tak aż do północy.

BohaterowieEdytuj

  • Gwen Tennyson
  • Kenneth Tennyson
  • Natalie Tennyson
  • Aurora Tennyson
  • Emma Tennyson
  • Frank Tennyson

WrogowieEdytuj

  • BRAK