FANDOM

Poprzedni odcinek
Powrót obcego
Odmowa
Nowe niezwykłe prawo to 16 odcinek serii Ben 10: Forever Heros.

FabułaEdytuj

Gdy nagle…

Wieża, z której odtwarzała muzykę, wyłączyła się sama. Dziewczyna ponownie ją włączyła, ale gdy tylko usiadła na łóżku, znów się wyłączyła. Instynktownie rozejrzała się po swoim pokoju. W jednym z kątów dostrzegła „coś”, a że było ciemno, bo lubiła słuchać muzyki w ciemności, użyła mocy i podeszła do tego miejsca. Szybko jednak odskoczyła wystraszona. To „coś” podniosło głowę i zdjęło kaptur.

- Babcia? – spytała oddychając nerwowo. – Co ty tu robisz? Chcesz żebym zawału dostała?

- Może najpierw włączymy światło? – zaproponowała pstrykając palcami. Światło się włączyło, rudowłosa zmrużyła oczy, oślepiona tak nagłym, jasnym światłem. – Siadaj. – wskazała dłonią na łóżko, jej wnuczka wykonała polecenie. – Wylatujesz ze mną na Anodynę. Spokojnie, nie na długo, tylko na pół roku. – uprzedziła jej pytanie.

- Po co? Doskonale wiesz, że się na to nie zgadzam i zaręczam ci, że zdania nie zmienię. – przypomniała.

- Musisz. – stwierdziła.

- A co jeśli nie? Zmusisz mnie?  – dość opryskliwie.

- Musisz, bo inaczej stracisz moc, nie na jakiś określony czas, ale już na zawsze. – wyjaśniła spokojnie, na jej pomarszczonej twarzy pojawił się uśmiech.

- Kłamiesz! – wykrzyczała jej w twarz, pewna swego.

- Nie, królowa wprowadziła nowe prawo, na mocy, którego każda Anodytka, która nie ukończyła chociaż tego półrocznego szkolenia, ma stracić moc. – wytłumaczyła, a przygłupi uśmieszek nie schodził jej z twarzy.

- Nie zgadzam się. – powiedziała wpatrzona w podłogę.

- Doprawdy? Na prawdę mam ci zabrać moc? A co z Hydraulictwem? Nie chcesz dalej pomagać Benowi i Curtisowi…? – zaczęła wypytywać.

- Kevinowi. – poprawiła ją z zaciśniętymi zębami.

- Ach, tak. Masz rację, ale naprawdę mam zabrać ci moc? – zawtórowała pytanie.

BohaterowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki