FANDOM

Oh, ta złość część 1 - to odcinek o Khyberze.

FabułaEdytuj

Khyber śledzi Bena, gdy ten wsadza Thunderpiga, Gorvana, Ice Blada i Szukacza do więzienia. Spotyka swojego fana, który chce zobaczyć jakiegoś obcego. Ben wybiera Łebkraba, jednak Omnitrix daje mu Gałę. Fan robi sobie zdjęcie z Gałą i idzie. Gała zauważyła Khybera, ale Khyber o tym nie wiedział. Ben zamienia się w człowieka i informuje Rooka, Maxa, Jerrego i innych hydraulików, żeby czekali w Undertown. Ben zmienia się w Ziąba i leci do Podziemnego miasta. Pies Khybera zmienia się w Hypnoticka i zaczyna hipnotyzować(ponieważ Ziąb się popatrzył w jego stronę) lecz hipnotyzowanie nie dało rady. Gdy dolecieli Wielki Ziąb chaciał zmienić się w Raptusa (ponieważ hydraulicy byli gdzie indziej, a skrzydła były zmęczone) zmienił się aż 45 razy w Inferna aż w końcu w Upchuka. Hypnotick natomiast zmienił się w Głodomora. Zaczeli walczeć, Upchuk powiedział:

-Nie pozwole byś znowu wygrał.

Głodomor się zdziwił i zmienił w Crabdozera poczym uderzył z całej siły Upchuka. Ten walnął się o ściane zmienił się w Inferna, a Crabdozer go zjadł, przez zjedzenie Omnitrix został randomizowany. Hydraulicy się rozdzielili by szukać Bena. Omnitrix zmienił Inferna w Muchę, a Crabdozer ją wypluł i Nemetrix też został randomizowany. Crabdozer zmienił się w Bugilzarda. Bugilzard właśnie miał zjeść Muchę jednak Nemetrix zmienił go w Terroranchule, a Omnitrix zmienił Muchę w Rochatynika. Rochatynik puścił kulę, Terroranchula tego nie zauważyła i kula ją trafiła. Ben zmienił się w Ben Mumię (Snare-Oh), a Pies w Faraonopotwora. Zaczeli walczyć.Molly i Hooble znaleźli ich i patrzyli jak walczą. Max i Rook uwięzili Khybera. Jerry zabrał dane. Ben zmienił się w Way Biga i zdeptał Psa Khybera. Ten natomiast zmienił się w Zillaxa. Gdy Ben wygrał Psa wrzucili do więzienia, ale Pies zmienił się w Stworaocznego, a Ben w Gałę.Benowi nie chaciało się walczyć więc myślał że go zaskoczy i zmienił się w Inferna. Stwóroczny zdziwił się i zmienił się w Crabdozera. Walczyli tak 7 razy aż w końcu Pies Khybera był tak zmęczony, że dało się go dać do więzienia. Później Ben zmienił się w Łebkraba aby pomyśleć jak wsadzić dane do komputera, by nie dało się ich ukraść. Pies Khybera zmienia się w Vicetopusa, rozwala klatke i zaczyna walczyć z Łebkrabem. Khyber mówi:

-Ha, ha, ha. Daliście się oszukać. W więzieniu zrobiłem podobny wygląd danych, a wy uwierzyliście. Ha, ha, ha, ha.

CDN.......................

BohaterowieEdytuj

  • Ben Tennyson
  • Blonko Rook
  • Max Tennyson
  • Hydraulicy
  • Hydraulik Jeery
  • Hooble
  • Molly Gunther
  • Fan Bena

WrogowieEdytuj

  • Khyber
  • Pies Khybera
  • Thunderpig (krótko)
  • Ice Blade (krótko)
  • Szukacz (krótko)
  • Gorvan (krótko)

KosmiciEdytuj

BenaEdytuj

  • Gała (x2)(pierwszy raz wybrany Łebkrab)(drugi raz krótko)
  • Wielki Ziąb
  • Inferno (x54) (45 razy krótko; wybrany obcy Raptus)
  • Upchuk (krótko)
  • Mucha (randomizowana)
  • Rochatynik (randomizowany)
  • Snare-Oh
  • Way Big
  • Łebkrab

Psa KhyberaEdytuj

  • Hypnotick
  • Crabdozer (x9)
  • Głodomor
  • Bugilzard (randomizowany)
  • Terroranchula (randomizowana)
  • Faraonopotwór (debiut)
  • Zillaxe (debiut)
  • Stwóroczny (debiut)(krótko)
  • Vicetopus

Więcej z Fandomu

Losowa wiki