FANDOM

Płetwonur
Płetwonur
Informacje
Gatunek Rybowzględnik
Planeta Wodnik XIX
Ciało rybi humanoid
Moce i zdolności
Zdolności tworzenie baseników z wodą,

przetrwanie w gazach, plucie wodą, wytrzymywanie w wodzie(2 godziny)

Sprzęt rurka i maska do oddychania,

dropsy gazowe

Szczegóły
Debiut Płetwonur
Płetwonur to kosmita pobrany z DNA Rybowzględnika z planety Wodnik XIX.

Żeby oddychać musi mieć rurkę i maskę do oddcychania lub gazowe dropsy, które dają 15 godzin oddychania.Wygląda to tak jakby jego głowa paliła się na niebiesko.

WyglądEdytuj

Palący się Płetwonur

Po zjedzeniu dropsa gazowego.

Płetwonur przypomina kształtem i kolorem skóry(jest szarego koloru)zwyczajnego Rybowzględnika z ubraniem.Ma zieloną koszulkę z akwamarynowym diamentem przypiętym czterema czarnymi sznurkami.Ma Ultrimix w pasie.Posiada brązowe spodnie.Nie ma butów.Widać mu lądowe pazury z błonami.Gdy zje dropsa wygląda jakby mu się głowa paliła na niebiesko.

MocEdytuj

Płetwonur może tworzyć portale wodne.Gdy walczył z kosmitą rasy Gravattacka to chciał zanurkować lecz nie było wody więc wskoczył do portalu wodnego którego sam stworzył.Widać go było jak płynie pod cegiełkami na których walczyli.Płetwonur może przetrwać w trójących gazach i w wodzie w której może przetrwać 2 godziny.Gdy jest zdenerwowany może z zaskoczenia pluć wodą ponieważ jego ślinianki zamiast śliny tworzą wodę mineralną.Gdy jest w wodzie może mieć albo płetwy albo ogon.Płetwonur może także przetrwać w Ziemskiej wodzie 2 godziny.Gdy zje dropsa jego głowa emituje niebieskie światła co przydaje się gdy jest ciemno co widać na zdjęciu wyżej.

SprzętEdytuj

Po każdej transformacji Cypr 10 ma rurkę i maskę do oddychania zielonego koloru, lecz często ją ściąga i oddycha dropsami.

Płetwonur ma w kieszeni swojego kombinezonu kilkadziesiąt paczek dropsów.Gdy mu się kończą leci na rodzinną planetę Rybowzględników i kupuje je na Wodnikańskim rynku u handlarzy.

CiekawostkiEdytuj

  • Płetwonurowi generuje się też maska, ponieważ dla rasy Rybowzględników powietrze ziemskie tak samo jak dla płuc i dla oczu powietrze Ziemskie jest trujące.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki