FANDOM

Początek nowego świata to pierwszy odcinek serialu Cypr 10:Ktoś z rodziny Tennysonów.Ma 25 minut.

FabułaEdytuj

Kosmos.Kamera przenosi się na Ziemię.Tam Ben Tennyson cieszy się sławą.Naglę na Ziemię przylatuje XX niebiański-Niebiańska Istota.Tekanon-głos gniewu Uff-głos spokoju i Muniek-głos rozsądku rozmawiają o tym jak nie cierpią sławy Ben Tena.Tekanon wpada na pomysł żeby cofnąć czas do tego momentu kiedy urodził się Ben i zmienić go w kogoś innego.Uff troche się boi jakie skutki z tego wyjdą, ale Muniek go uspokaja.Wszyscy akceptują pomysł Tekanona.XX niebiański tworzy koło naciska na nie i...Cały czas się cofa(jest to pokazane).Dochodzi do tego momentu kiedy mama bena jest w szpitalu.XX niebiański zmienia kompletnie charakter człowieka który ma się urodzić.Okazuje sie że: dziecku które się urodziło nie dano na imię Ben tylko Cyprian(Cyprianix), Cypr 10 będzie mądrzejszy od Bena.Wszyscy się cieszą.XX niebiański odleciał do Kuźni Stworzenia.9 lat później jest pokazane jak Tekanon Uff i Muniek śpią.Nagle Uff się budzi i budzi resztę.Uff wyjaśnia wszystkim że stworzyli mądrzejszego człowieka i będzie miał jeszcze większą sławę niż Ben Ten.Tekanon się wścieka a jednocześnie martwi.Muniek mówi żeby się nie martwili bo mają przecież Wszechmoc i mogą sprawić że Cypr nie będzie miał aż takiej sławy.Wszyscy się cieszą i chwalą mądrość Muńka.Wszyscy zasypiają.

Zakończenie Edytuj

Na koniec jest pokazane jak Cypr 10 tworzy na zajęciach technicznych Ultrimix.

  • W XX niebiańskim.
  • XX niebiański zaraz cofnie czas!
  • Cypr 10 tworzy Ultrimix

Poprzedni odcinek
brak
Jak to było

Więcej z Fandomu

Losowa wiki