FANDOM

Poprzedni odcinek
Nanity cz.2
Ben 23'000

OdcinekEdytuj

Pycha to 4 odcinek 1 sezonu z serii Ben 10: Alternate Dimension

StreszczenieEdytuj

Wakacje. Gwen i Kevin odwiedzają Bena. W Undertown Gwen znajduje Nanotron, który zatrzaskuje się na jej ręce. Ben Zastanawia się skąd się wziął "Pomarańczowy Omnitrix". Gwen chciała zobaczyć "jak to jest' i wybrała Obrzydlojaszczurka. Teraz Ben i Kevin muszą radzić sobie ze "Złą Gwen". Nanotron to pierwszy prototyp, ma więc nieprzewidywalne "działania". Później pojawia się Emanuel. Ben jest zły i pyta się co tu robi, ten odpowiada, że ten "Pomarańczowy Omnitrix" to Nanotron i, że należy do niego. Chłopcy obmyślają taktykę. Emanuel przekształca się w Mniszka Lekarskirgo, Ben w Ulepszacza. Mniszek stwarza wietrzny wir, hamując Skorumpowanej Gwen drogę ucieczki. Ulepszacz łączy się z łodzią... Nanotron przemienia Gwen w Grei'a, więc Emanuel zmienia się w Naczelnika, który jest w stanie obezwładnić kogokolwiek, nawet takiego olbrzyma. Gdy to mu się nie udaje, Ben zmienia się w Obcego X. Niebiańskie istoty przewidziały przyszłość - gdy Nanotron nie zostanie zdjęty z nadgarstku Gwen, to Ziemia zostanie po jakimś czasie zniszczona, więc zgadzają się na zdjęcie bransolety.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

Jest to pierwszy odcinek tej serii nie związany z alternatywnymi wersjami Bena

Nanotron zostaje zgubiony przez Emanuela. Znajduje go Gwen. Ostatecznie Nanotron zostaje zwrócony

"Pychą" w tym odcinku jest to, że Gwen użyła Nonotronu

DebiutyEdytuj

Ben Tennyson

Gwen Tennyson

Kevin Levin

Atomix

Obcy X

Fakura

Spacer

Mniszek Lekarski

Gluciak

Grei

Użyci ObcyEdytuj

W EvomutatronieEdytuj
W Omnitrix'sieEdytuj
W NanotronieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki