FANDOM

Rybowzględnicy
[[Plik:
Rybowzględnicy.jpg

Rybowzględnicy mężczyzna i kobieta

|230px]]
Informacje
Planeta Wodnik XIX
Ciało rybi humanoidzi
Moce i zdolności
Zdolności plucie wodą,

tworzenie portalów wodnych, przetrwanie w trujących gazach, przetrwanie w wodzie(max.2 godz.)

Szczegóły
Debiut Płetwonur(odcinek)
Rybowzględnicy to rasa do której nalezy Płetwonur. Zamieszkują planetę Wodnik XIX.

WyglądEdytuj

Każdy osobnik ma duże barki podobne do tych co ma Polarny. Mają ciało zwężane na dół.

MężczyźniEdytuj

Mężczyźni w wodzie mogą mieć ogon lub płetwy. Gdy wychodzą na powierzchnie mają nogi z pazurami. Każdy osobnik od 15 roku życia jest umięśniony. Zazwyczaj płyną bez koszulki i w płetwach żeby było widać im mięśnie brzucha. Posiadają błonę pomiędzy palcami i nogami (na lądzie).Mają szare włosy i są szarego koloru skórę. Ich oczy są fioletowe. Posiadają małe włoski na brodzie. Mają otwory uszne.

KobietyEdytuj

Kobiety mogą mieć w wodzie tylko ogon jak syrena. Dziewczynki mają ogon płetwopodobny, ale z wiekiem staje się normalny. Gdy kobieta Rybowzględzniczka wyjdzie na powierzchnie ma nogi z pazurami. Między nimi jest błona. Kobiety mają dłuższe szare włosy i jaśniejszą szarą skórę, mają też mają fioletowe oczy. Kobiety zazwyczaj chodzą w różowej koszulce. Malują usta i brwi. Zazwyczaj noszą brązowy pasek. Mają otwory uszne.

DzieciEdytuj

ChłopcyEdytuj

Chłopcy w ogóle nie przypominają kształtem ciała Rybowzględników. Mają okrągłe brzuchy, okrągłą głow, cieńkie  czarne rączki z trzema palcami i ogon z paskiem, który po dojrzewaniu rozdziela ogon na dwie płetwonogi. Nie widać ich oczu, bo śpią połowe dzieciństwa, a gdy już się wyśpią mają błękitno-fioletowe oczy. Mają bardzo krótkie szare włosy i szarą skórę. Zazwyczaj noszą zielony kombinezon. Mają otwory uszne.

Dziecko Rybowzględników.jpg

Dzieci Rybowzględników.

DziewczynkiEdytuj

Wyglądają jak chłopcy tylko że mają większe oczy i widać im nos. Mają lekko spłaszczoną głowę i mniejszy brzuch. Mają dwa palce zamiast trzech.Tak samo jak chłopcy noszą zielony kombinezon. Mają płetwopodobny ogon bez linii. Mają odsłoniętą płetwę. Posiadają otwory uszne.

Moc Edytuj

Rybowzględnicy mogą tworzyć portale wodne(baseniki).Posiadają umiejętnoć plucia wodą.Rybowzględnicy mogą przetrwać w trujących gazach, np. w helu, tlenku węgla.Moga także wytrzymać 2 godziny w Ziemskiej wodzie.

WadyEdytuj

Ziemskie powietrze jest dla nich śmiertelną trucizną:nie mogą w nim oddychać, po zetknięciu się z powietrzem ich oczy robią się czerwone i szczypią ich.Tylko niektórzy mogą przetrzymać w powietrzu Ziemskim(chodzi o oczy).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki