FANDOM

Poprzedni odcinek
Co z ratowaniem świata?
Nie lubię się żegnać, część 1
To było naprawdę? to 18. odcinek Ben 10: Forever Heros.

FabułaEdytuj

Ona położyła się spać, doskonale wiedząc, że jutrzejszy dzień nie będzie, ani trochę przyjemny, ani łatwy, pomimo, że były już wakacje.

Biegła, biegła. Nie wiedziała gdzie ani po co, wiedziała tylko, że musi uciec. Nagle, dotarła do jakiejś jaskini, groty, czy coś w tym stylu. Weszła do niej niepewnie. Gdy tylko przekroczyła jej próg, coś ją wciągnęło do środka. To był bardzo podobny  stwór do tego, który poważnie ją zranił, kilka miesięcy temu. Nad nim unosiła się jakby mana i wszystko co było dla niej ważne na Ziemi. Spytał co wybiera, wahała się, ale tylko przez chwilę. Miała już odpowiedzieć, gdy o coś uderzyła.

Została wyrwana ze snu. Uderzyła się głową o kant szafki nocnej. Miała szybki, nierówny oddech, serce waliło jej jak szalone, cała była oblana potem.

„Uff… To był tylko zły sen. – pomyślała z ulgą”

Na komórce sprawdziła godzinę, była trzecia dwadzieścia. Mimowolnie się uśmiechnęła. Nie mogła teraz spać, straciła na to ochotę, po tym koszmarze. Zaczęła myśleć o tym jak ona teraz powie chłopakom prawdę. Reakcji kuzyna nie obawiała się tak bardzo, jak reakcji swojego chłopaka…

Wiedziała, że brunet się wścieknie, że będzie zły i, że… nie będzie chciał, by wyleciała, nawet na te pół roku. Teraz naprawdę chciała, by wszystko było łatwiejsze, by to wszystko załatwić spokojnie. Nie mogąc spać, zapaliła światło i zaczęła się pakować. Po blisko godzinie już skończyła i zmęczona, położyła się spać. Wiedziała, że załatwienie takiej sprawy pokojowo nigdy nie będzie możliwe…

BohaterowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki