FANDOM

Poprzedni odcinek
Nowy początek
Przyjaciel, czy wróg...?
 Typowy dzień na Anodynie to trzeci odcinek "Ken 10: Akademia".

FabułaEdytuj

"Boże, dlaczego te korytarze są takie długie? - pomyślała biegnąc po schodach."

Dopiero po pięciu minutach dobiegła do odpowiedniej sali. Weszła do niej. Była to szara, ponura, przypominająca więzienie sala. Światło było zapalone, ale było ciemno, nawet przez otwarte okno "wpadało" więcej światła. Na podłodze stało mnóstwo ławek, ale tylko kilka było zajętych. Dopiero po chwili zauważyła, że biurko nauczycielki stojące pod ścianą jest już przez nią zajęte.

- Siadaj! - rozkazała zimnym tonem głosu. Posłusznie usiadła w czwartej ławce pod oknem. - Jak już mówiłam... - zaczęła. - Nim spóźnialska panna Levin do nas dołączyła, chcę żebyście mnie najpierw poznali, moje zasady panujące na tych lekcjach. - powiedziała, po czym cały czas, aż do końca lekcji notowali notatkę w zeszycie. - A! Jutro zrobię wam sprawdzian z tego co umiecie! - krzyknęła przekrzykując dzwonek na przerwę. 

Evelyn zaniosła swoją książkę i zeszyt od czarów do swojego pokoju. Isha, która zaczynała zajęcia dopiero o jedenastej siedziała w nim.

- I jak było? - zapytała.

- Daj spokój! Pisaliśmy całą lekcję jej zasady i jeszcze nam powiedziała, że jutro zrobi nam sprawdzian z tego co już umiemy. - odpowiedziała.

- Masakra!

- No wiem, a jeszcze ja się nie przykładałam do czarów, gdy uczyłam się w domu. Jak ja to zdam? - była załamana.

- Nie wiem, ale teraz lepiej chodź, bo się spóźnimy na sztuki many.

- Tak, masz rację. - wstała z łóżka i ruszyły długim korytarzem, po kilku minutach znalazły salę. Czekało tam dużo osób w ich wieku. Gdy zadzwonił dzwonek na lekcję przyszła nauczycielka i wpuściła ich do sali. Ogólnie, gadała to samo co poprzednia i znowu notowali całą lekcję, ale ta pani wydała się zarówno jak i Evelyn, jak i Ishi milsza.

Kiedy Isha poszła do ich pokoju, Evelyn poszła jeszcze na Panowanie nad mocą. Niespodzianki nie było, robiła to samo co na poprzednich lekcjach.

Wróciła do sali i do wieczora gadały z Ishą, bo nie miały dziś nic zadane.

BohaterowieEdytuj

Notatka od Autorki:Edytuj

  1. Poprzednie było krótkie, więc prosze żebyście mieli co czytać ;D.