FANDOM

Upchuck
[[Plik:
Upchuck właściwy.jpg

Upchuck

|230px]]
Informacje
Gatunek Łasuch Kartofel
Planeta Peptos XI
Ciało żabi humanoid
Moce i zdolności
Zdolności połykanie przedmiotów i wymiotowanie ich z prędkością 80 km\h,

superdmuchanie, strzelanie żrącym kwasem, strzelanie kulami kwasowanie

Szczegóły
Debiut Vilgax powrócił!
Upchuck Kartofel(Upchuck Kartofelek)(czyt.Apczak)to kosmita pobrany z trzeciego podgatunku Łasucha z planety Peptos XI.

WyglądEdytuj

W Cypr 10:Ktoś z rodziny Tennysonów Upchuck Kartofel wygląda jak normalny Łasuch.Ma gruszkowego kaształtu głowę, ciemnozielone ręce w jasnozielone plamiki i tak samo nogi, ma czerwono-szarą koszulkę podobną do tej co ma NRG w swojej prawdziwej postaci.Z buzi wystają dwa szare zęby i ciemnozielone uszy.Po zwarciu Ultrimixa wygląd Upchucka się zmienił.Jest cały ciemnozielony, ale wróznych odcieniach.Nie ma już koszulki.pa paski pod oczami.Oczy są koloru innego odcienia zielonego.Zamiast butopodobnych nóg ma łapy z pazurkami.
Upchuck.jpg

Upchuck Kartofelek przed zwarciem.

MocEdytuj

Upchuck Kartofel ma taką samą moc jak typowy Łasuch z ulepszeniami.Zazwyczaj pokazuje jeden zgniło-zielony język, ale rzadko widać też pozostałe 3.Każdy język jest nieskończonej długości(kiedyś jego język gonił zbira i język przeleciał prze cały swiat i przylepił się do niego.Gdy Upchuck zje energie lub prąd to ma taki superpodmuch że potrafi zdmuchnąć nawet 5-piętrowy blok.Gdy zje przedmiot to strzela kulami kwasowymi.Gdy wypije jakiś płyn(nawet płyn do mycia naczyć)to strzela żrącym kwasem.Może także połykać dany przedmiot i wypluć go z prędkością 80 km\h.Gdy coś zje musi to wypluć.Informuje go powietrze w policzkach.Wygląda to tak jakby miał zachwile zwymiotować.Po zwarciu moc się nie zmienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki