FANDOM

Wskrzeszenie wampirów: część 2
None.png
Informacje
Seria Universe War
Sezon 1
Numer odcinka 2
Informacje
Poprzedni odcinek Wskrzeszenie wampirów: część 1
Następny odcinek Zapoznać kosmicznego wilkłaka

PostacieEdytuj

Ben

Rook 

Kosmici użyci przez BenaEdytuj

Szybkołak

Ziąb

Plazma

Inferno

WrogowieEdytuj

Vladaci

Dr.Spacekus

Najwarzniejsze wydarzeniaEdytuj

Szybkołak debiutuje w "Universe War"

Ziąb debiutuje w "Universe War" 

Plazma debiutuje w "Universe War"

Inferno debiutuje w "Universe War"

 FabułaEdytuj

Ben i Rook uważają że nie można czekać na wsparcie postanawiają ruszyć do walki.Postanawiają wkraść się do zamku Dr. Spacekusa i go rozsadzić.Zbliżając się do zamku Ben zmienia się w Szybkołaka Ben chce nabrać strażnków Vladatów pyta ich czy może się wejść do zamku lecz Vladaci się nie zgadzają Ben wtedy ich zatakował swojimi ostrymi pazurami i stracili przytomność.Ben i Rook wchodzą do zamku jest tam pare Vladatów bo Dr.Spacekus jest w trakcie ożywiania Vladatów.Ben i Rook szybko pokonują Vladatów i przechodzą do następnej sali w której czeka kilka półapek.Korytarz jest bardzo długi Ben zmienia się z szybkołaka w Ziąba ierwszą pułaką były lasery jeden celował w Ziąba lecz staje się nie materialny lecz nestety Ziąb nie mógł przeniknąć przez lasery więc Ben znów się przemienia wybrał plazmę przez którą wszystkie lasery przenikały dzięki jego ciału.Rook zestrzelił kilka laserów dzięki czemu było mu się łatwiej przedostać na drugą stronę.drugą półapkąbyły zapadnie i sieci które spadały z sufitu Ben zmienia się w Inferno który preleciał nad zapadniami a gdy spadały na niego sieci poprostu je spalał gdy przeleciał na drugą stronę pomugł Rookowi wypalił kilka dziur Rook za pomocą protosprzętu zaczepiał się na dziury gdy lina z nabojem wpadała w dziurę z naboju wychodziły 4 ząbki  Inferno spalał sieci które leciały na Rooka.

Trzecią pułapką były spadające bloki Ben zmienia się w Raptusa wzią Rooka na placy i szybko pobiegł na drugą stronę  Ben prawie dobiegł lecz blok zatarasował mu drorogę Ben ledwo zdążył zachamować odstawił Rooka Ben zmienł się w Gigantozałra próbował zniszczyć blok ale on był metalowy i w dodatku gdy się go dotkneło raził prąd  gdy Ben uderzył w skałe odrzuciło go więc zmienił się w arktikuanę zamroził blok potem Ben znów zamienił się w Gigantozałra i z łatwością rozwalił blok.

CiekawostkiEdytuj

Ben w tym odcinku mówi że gdy dziadek powiedział mu o systemie Anurskim nie wierzył w niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki