FANDOM

Poprzedni odcinek
Początek ostatniego roku
Wezwanie na dywanik

Zniknięcie Ishi to 13. odcinek serii Ken 10: Akademia.

FabułaEdytuj

- Boże! Widzisz i nie grzmisz! Co to za idiotyzm?! Co to ma być?! – wołała wkurzona młoda Levin.

- No wiem! Co to ma być, no chyba sobie żartują! – przytakiwała jej niedoświadczona jeszcze do końca wampirzyca. – Tyle zadane?! Przecież to jest drugi dzień szkoły!

- Ale, w sumie, to ostatni rok. Może dlatego? – próbowała racjonalnie myśleć. – Lily, widziałaś gdzieś Ishę, w przeciągu ostatniej godziny. Kiedy zaczynałam odrabiać lekcje, jeszcze tu była. Gdzie ona teraz jest?

- Szczerze, to nie wiem. Poszukać jej, bo ja już skończyłam odrabiać swoje zadania domowe. – zaproponowała.

- Pewnie zaraz wróci, wiesz, że Isha lubi przesiadywać na zewnątrz zamku, nawet bez nas, wiesz o tym bardzo dobrze. – przypominała.

- Tak, ale ona nam zwykle o tym nam mówi. – upomniała.

- Nie wiem, rób jak chcesz, ja gdy skończę lekcje, dołączę do was, Oki? – zapytała.

- Jasne. – uśmiechnęła się, wychodząc z pokoju. Evelyn siedziała jeszcze jakieś pół godziny przy swoich zajęciach. Gdy  skończyła, poszła poszukać swoich przyjaciółek. Nie znalazła ich, jednak na terenie szkoły. Później sprawdziła cały teren szkoły, kiedy i to nie przyniosło rezultatu, postanowiła użyć ostatniego, możliwego rozwiązania…

Użyła swojej mocy, i dzięki ich manie, przeszukała całą szkołę. Nie udało jej się nawet to, nic nie znalazła. Wiedziała, jednak, że jest tylko jedno pomieszczenie, w którym taka próba nie zadziała. Tym pomieszczeniem, był gabinet dyrektorki, ale po co one miałyby tam być? Co się stało?  

BohaterowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki